torsdag 11 december 2008

Hela kvällen...

Igår var det röjjar dag här i huset,
Vi har hållt på att fixa och måla i rummet för E, så vi har bott i samma rum hela familjen ;-) och igår var det DAX, då flyttade jag och Mrs W över tillbaka till vårat härliga rum...Det tog ett par timmar med paus för mat och massa blöjbyten på båda grabbarna grus....( iiihhh världsmästare i att byta flest blöjor på en timma) ha ha ha

Sedan var det äntligen tid för lek, alltså för oss vuxna:-) jajjamen nu var det Wii tajm!
Farfar kom över på ett kort besök för att testa (var det menat men..) vi kunde aldrig sluta...det var som en drog som man inte kunda vara utan, det var hur kul som hellst med alla olika tävlingar speciellt med Wii fit, då levde man sig verkligen in i världen....01:00 kom vi i säng men vi hade kunnat fortsätta hur länge som hellst.....köp det ni kommer inte att ångra er, det passar för alla...

Nu känner jag kaffedoften i köket och måste ta min morgondos och så ska jag pussa på min lilla älskling som kom ner från sömnen nu...sedan är det dax för jobb, Puuhhh känns som att man inte har tid attjobba då det är så mkt som ska fixas inför julen!

Hej hopp....

1 kommentar:

Dalatorpet sa...

Ha det bra på jobbet idag!!